* Kan ik betalen met IDEAL? Ja U kunt betalen met IDEAL

* Kan ik betalen met PayPal? Helaas vanwege de steeds hoger wordende PayPal fee, hebben wij dit momenteel uitgeschakeld. Wij willen onze prijzen zo  laag mogelijk houden en willen niet de PayPal fee door berekenen aan onze klanten, dit zou ten kosten komen van onze lage prijzen.

* Kan ik betalen met een creditcard? Ja u kunt bij ons betalen met een creditcard

* Kan ik betalen met BanContact? ja u kunt ons betalen met BanContact.

* Mijn betaling is mislukt. Neem per email of chat contact met ons op, wij zullen u dan de betaal gegevens doorgeven, anders zal u order binnen enkele uren worden geannulleerd.

* Wat als ik het verkeerde heb besteld? U heeft per ongeluk de verkeerde doos besteld, geen probleem. U kunt u bestelling binnen 14 dagen via een PostNL punt aan ons retour sturen, wel zijn de verzendkosten voor u eigen rekening, mocht het onze fout zijn dan krijgt u de verzendkosten  voor het retour sturen terug gestort.

* Ik heb het verkeerde product geleverd gekregen. Aller eerst onze excuses voor deze fout. Ook wij zijn mensen en kunnen helaas nog wel eens een fout maken. U kunt het product via het PostNL punt retour sturen. Zodra wij de zending retour hebben ontvangen sturen wij u direct het juiste  product op. De verzendkosten betalen wij u dan ook direct terug.

* Vanaf welk bedrag krijg ik gratis verzending? Wij hebben weinig marges op onze producten, vandaar dat wij deze ook tegen zeer aantrekkelijke prijzen kunnen aanbieden. Daarom ligt het totaal bedrag vanaf welk u gratis verzenden krijgt waarschijnlijk hoger dan bij andere winkels. Wij versturen in Nederland gratis vanaf €100,- en naar België gratis vanaf €200,-.

* wat is de levertermijn?  Als het door u bestelde product op voorraad is dan ontvangt u in princiepen binnen 1 a 2 werkdag na ontvangst van de betaling de door u bestelde goederen. Mocht  het product niet op voorraad zijn dan ontvangt u van ons bericht over de te verwachte levertijd. Wij runnen deze webshop naast een fulltime baan. Afhankelijk van mijn dienst kan het zijn dat de bestelling dezelfde dag nog word ingepakt en klaar gemaakt voor verzending, maar in ieder geval binnen 24 uur.

* kan ik mijn bestelling ook ophalen?  Ja, u kunt u bestelling bij ons thuis ophalen, en aldaar pinnen. Wel dient u van te voren een afspraak te maken. Dit omdat wij  naast onze webwinkel ook een een fulltime baan hebben, en niet willen dat u voor een gesloten deur komt te staan.

* Wanneer word mijn bestelling verzonden? Zodra u betaling is ontvangen word u bestelling ingepakt en klaar gemaakt voor verzending. Als u voor 17:00 uur besteld dan word u bestelling zeker de volgende werkdag bij PostNL aangeboden. Wij bienden onze pakketten op Maandag t/m vrijdag aan bij het PostNL punt.

* Ik had een bestelling geplaats maar was niet thuis? Als u niet thuis was op het moment dat uw bestelling werd geleverd, dan gaat deze altijd naar een PostNL punt. Kijk in uw PostNL app waar uw bestelling heen gaat. Kunt u het niet zien, log dan in op u Snoopy’s Brick Shop Account of stuur ons een mail.

* Mijn bestelling ligt niet meer op het PostNL Punt?  Uw bestelling blijft maximaal 7 dagen op het PostNL punt liggen. Helaas constateren wij steeds vaker dat pakketten niet bij het PostNL punt worden op gehaald en naar ons retour worden gezonden. Mocht uw bestelling retour zijn gezonden neem dan ter stonds met ons contact op. De kosten voor het retour zenden worden door PostNL aan ons door berekend daarom zijn we genoodzaakt om bij annulering de initiële verzendkosten in mindering te brengen, zo proberen wij onze kosten en de prijs voor uw aanschaf zo laag mogelijk te houden.

* Ik woon in niet in Nederland maar in Europa? Wij versturen voornamelijk naar Nederland en België, op aanvraag kunnen wij ook naar een ander land binnen de EU versturen. U dient er wel rekening mee te houden dat deze verzendkosten waarschijnlijk een flink stuk hoger zijn.